Thursday, January 10, 2008

都唔知做咩..


是累的問題嗎..?
或又係忙,多野做...?
更想逃走甚麼也不理的日子也試過...只係究竟我想點,
我再唔知道了......

整天也想咆哮,但咆哮過後可以不用做,不用讀嗎...?
...不是。

is enough 的程度還未到...但橫生枝節又開始...
的磪是生性複雜卻渴望簡單的問題......

埋怨係無用,只怪自己唔好...
壓得透不過氣的人和事,你們可以停止嗎...?

請帶我飛帶我走......逃避就逃避吧。
------------------------------

又係你,也只有你能將我拉落深淵......
跟你有牽連的事太多了......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails